Merry Christmas!

2009-12-24 | 10:24:15 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
God morgon!
Och GOD JUL!

Uteblivna blogginlägg beror på, som vanligt, mycket arbete. Det har varit delvis kaotiskt nu innan jul. Många, många paketinslagningar, långa köer och knappande på kassaapparaten... Julmusiken har gått varm på cd-spelaren men trots det har jag ännu inte tröttnat på julmusiken.

I går kväll, efter att jag stängt butiken, åkte jag till Allum för att handla dom sista klapparna. Det är så vi handelsfolk får göra. Tur att dom stänger så sent så att man hinner få med sig det viktigaste hem i alla fall.
Svärmor o svärfar kom hit på besök, vi häckade framför tv´n till Bingolotto´s uppesittarkväll. En tradition vi haft på senare år. Jag vann en Miljonbingolott på min bricka så jag tvingas väl sitta och kryssa siffror en gång till i år.

Butiken är även öppen idag men det passet fick syster och pappa ta. Jag tänker bara ta det huuur lungt som helst och tillbringa tiden med familjen. Viktor o Wilma gick precis ut för att åka lite pulka. Åka pulka på den snö som håller på att töa bort :)
Elsa sover sin skönhetssömn så jag tänkte passa på att ta mig ett långt och välbehövligt bad.

Ha en supermysig julafton, hoppas du får många paket :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0