Min första lediga dag

2009-12-20 | 15:11:39 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Dagarna går i ett. Tidiga mornar, sena kvällar. Jobb, jobb och åter jobb. Lite familj och lite fritid.

Idag är min första lediga dag på länge, länge... Wilma och jag tog oss ner till centrum o handlade lite julklappar. Lika svårt varje år! Nu återstår "bara" svärföräldarna och mina föräldrar.

I fredags var vi ute med jobbet, först tog vi ett par drinkar i baren på Danilo, senare såg vi filmen "Bröllopsfotografen" på Bergakungen och avslutade sedan med middag och oräkneliga drinkar. Jag höll mig relativt lugnt med tanke på att jag jobbade i går. Gårdagen på jobbet var kaotisk! Kul men svettigt :)

Tänkte jag skulle ägna lite tid åt bloggen och datorn i allmänhet men ungarna skriker från varsitt håll. Dags att klappa igen laptopen och ägna tid åt dom i stället. Vi hörs senare i kväll!

Två ynka bilder från kvällen på Danilo...

Bror med ett par 3D-brillor på sig. Första bilden han ser "normal" ut på. Min familj har annars en envis förmåga med att ALLTID göra grimaser på alla bilder...


...som här t.ex. Kära syster med 3Dbrillorna på sig och den där fula minen. Rätt åt henne att bilden hamnar på bloggen :) (det gäller att se snygg ut på framtida bilder syskon). Far min är med på ett hörn också (utan grimas)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0