Mitt i natten....gäsp!

2009-12-03 | 23:43:18 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
En fröken som mig borde verkligen sova nu. Men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.
För att inte gå in för mycket på detaljer så kan jag bara kortfattat säga att min anhöriga är riktigt sjuk igen. Vi hade idag ett samtal om hur vi ska, återigen, ta oss igenom detta.

Nå väl, i morgon är det en ny dag vilket innebär nya tag. Önskar bara att jag kunde slänga upp alla korten på bordet och fläka ur mig allting som cirkulerar i min hjärna. Men, det fungerar ju dessvärre inte så...

Viktor fick i alla fall bytt däcken på bilen också. Detta tramsande fram och tillbaka, plåtfälg vs. aluminiumfälg. Han fick sin vilja igenom och det blev det sistnämnda. STORT svart hål i plånboken. Jo, man tackar!
Nu kör vi åtminstone både säkert OCH lagligt. Kan ju vara till fördel.

Och när det gäller köket så har betongskiva nummer ett härdat klart, den såg tydligen fin ut på ovansidan men jag tänker inte tjuvkika förrän den är på plats. Om Viktor får tummen ur o fått ringt elektrikern så blir allting inkopplat till helgen. I morgon ska vi hämta upp fläkten och ugnen också. Jag kan inte med ord beskriva hur förväntansfull jag är! Jag funderar dagligen på vad jag ska baka! Tårtor lär det bli, julbak likaså... Och lite att fylla upp frysen med.

Nä, nu börjar mina ögon så sakta gå i kors. Vi hörs i morgon! Sov sött!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0