Nyårsförberedelser!

2009-12-30 | 12:40:08 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
Nu så, en stund framför datorn. Lovely!
Viktor jobbar idag och eftersom vi ville ha barnen hemma från dagis, så fick jag stanna hemma från jobbet. Syrran är i stället i butiken och jag ska avlösa henne vid 14-tiden. Innan det ska Karina och jag åka och handla inför morgondagens firande. Nyårsafton!

Förra året köpte jag mig en riktig partyblåsa. Axelbandslös och puffig. Underkjolen som är i tyll är i svart och en bit svart spets hänger ut. Färgen på klänningen är grå/lila. Låter kanske heltokigt men den är fruktansvärt snygg! Men när jag köpte den var jag 10kg tyngre så nu i efterhand förstår jag inte varför jag köpte något som jag inte kunde ha :)
Nå väl, i år kommer den till användning. Tur att jag gick upp ett par kilo under julhelgen annars hade den varit för stor...! Killarna ska bära smoking så klädkoden för kvällen är lite glammig :)
Från mjukisbrallor till partyblåsa, inte dåligt för en tvåbarnsmorsa!

Vi tänkte göra snittar till förrätt och dricka bubbel redan då. Till varmrätt blir det oxfilé med rotfruktskaka och desserten är inte spikad ännu. Karina föreslog något chokladigt. Vi får se. Bara det att både Jonas o jag sätter käppar i hjulen då vi är otroligt kräsna...

Senare i kväll ska vi förbereda maten och duka så jag vet inte om det blir något mer inlägg idag. Men, skulle jag hinna så ska jag ladda upp lite bilder i från dagarna som gått. Viktor hade kameran med sig ut i pulkabacken, många fina bilder!

Ha en bra dag!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0