Så nära, så nära...

2009-12-07 | 20:55:25 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Bänkskiva del ett AV två - check!

Skiva två ska härda till i morgon. Sen måste mamma Josefin, återigen, bege sig ut på jakt efter tapeten med stort T och likaså kakel med stort K. Marigt värre! Jag blir inte klok på allt som finns att välja på. Jag fastnar ofta framför "det där" snygga kaklet som man kanske kan ha i ett framtida badrum. Ja, om si så där tio år när vi bygger ett eget hus från scratch. Kortfattat; jag drömmer mig bort en smula och glömmer av varför jag ens befinner mig på ex. Interkakel.

Så här ser det alltså ut i köket nu:





Visst ser det snyggt ut?
Viktor har dessutom, med hjälp av en vinkelslip, ärgat lite på kanterna, vilket ger en rustikare känsla.

Jag är otroligt förväntansfull och längtar SÅ tills köket står klart. Dessutom är jag grymt stolt över min man. Han må vara VÄLDIGT lat när han inte jobbar, men när han väl kör i gång är han minsann otroligt duktig!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0