Sista minuten

2009-12-20 | 22:00:23 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Julklappsdeadline. Jag klarade deadlinen.
Lyckades shoppa hem lite klappar från både Bluebox och Adlibris. Betala med kort, smidigt o bra. Så dimper paketet ner i brevlådan alternativt till Ica Hallsås.
Smidigare julklappshandel får man ju leta efter!

Till och med far min handlar klappar via nätet. Coolt.

Då är det bara julklappen till mamma kvar. En svår nöt att knäcka. Hon har ju allt.

Jag känner mig en smula besviken då jag innerligt trodde att köket skulle stå klart i dag. Då hade jag tagit ledigt på tisdagen för att komma i kapp julpysslet. Allt med knäckkokeri och lussekattsbak. Julskinkan från Birgers Chark som pappa beställt åt oss, vem ska griljera den?

Besviken.

Blandaren är i alla fall på plats, så rinnande vatten och en inkopplad diskmaskin har vi i alla fall. Däremot så saknas det el, något som visserligen kommer att fixas inom dom närmsta dagarna. Jag älskar ju sega knäck och allt annat kring julen.... Dumma, dumma kök...

Snyggt blir det i alla fall. Och den som väntar på nå´t gott :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0