Tack pappa

2009-12-26 | 20:34:37 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Tack pappa för att du lagade RIKTIG mat idag. Jag är fruktansvärt trött på allt vad julskinka, köttbullar o sill heter (det sistnämnda äter jag inte men det luktar desto värre).

I morse fick jag för mig att ha butiken öppen idag i alla fall. Vi klädde på oss och väl framme utanför entrén såg jag att dom andra butikerna inte öppnade förrän vid 12. Finns ingen mening med att jag ska stå där o va munter då så vi åkte hem till pappa med färska frallor. Efter en lugn och sansad frukost åkte jag i väg till butiken...igen. Gjorde i ordning för rean och ordnade om en del. Ingen jätterusch med kunder men ändå lite att göra ändå.

Pappa bjöd på mat efter att jag stängt butiken, först en gratäng med fläskfilé, kantareller o massa "gojs". Supergott men desserten tog priset. Gratinerad frukt med tosca på....Yammie!

Nu ligger barnen o sover, Viktor kollar på hockey (hemma hos pappa) och jag njuter av ensamheten... 

Här kommer lite bilder från dagen.................
(klicka på miniatyrbilderna för att se dom i större format!)

 





  

.
Postat av: Caro

Goood jul vännen! Så fina julklappar du har fått och så fina bilderna blev med nya kameran!



Ha en strålande nyår, stor kram C

2009-12-27 @ 00:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0