Tjuvkik på köket!

2009-12-07 | 12:44:44 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Det är inte så konstigt att det inte blev något mer blogginlägg i går. Jag var inte hemma förrän 22.30 (!) och hann inte mer än innanför dörren, innan jag blev ivägskickad till Ica Kvantum. Superkul!
I slutet av arbetspasset sved mina ögon av trötthet.

Nå väl, i morse var det återigen dags för inskolning av Elsa. Jag fick sätta mig i köket med en termos kaffe och en hög tidningar. Ett fåtal gånger hörde jag Elsa gråta men efter att dom varit ute och lekt så var allting hur bra som helst igen.
I kväll ska ett gäng starka karlar bära in bänkskivorna. Jag har därför försökt organisera i oordningen, och trots att Viktor inte ville visa några bilder förrän köket står helt klart, så kommer det lite bilder här ändå :)


Ett så kallat välorganiserat kaos!


Ena delen av köket. Som ni ser fattas det en lådfront, överskåp till kylen, kakel/tapet och självfallet bänkskivan. Skyddsplasten på fläkten sitter fortfarande kvar, den är egentligen rostfri. Fläkten från Cylinda, kyl/frysen från Electrolux (ska inom kort bytas ut) och micro och ugn från Miele.


Andra delen av köket ser ut såhär. Diskmaskinen är bakom kartongen och ovanför diskhon kommer vi sätta upp två stycken horisentella väggskåp med svarta luckor!


Micro och ugn, väntar på att få användas!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0