Åh nej, inte igen!

2009-02-27 | 10:47:02 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Ja hopp, nu ligger jag här, nerbäddad i sängen och mår allmänt...piss. Näsan rinner, lederna värker, jag feberfrossar... Stackars, stackars mig!

Milla var här i går kväll o höll mig i sällskap då Viktor va på matchen mellan Frölunda och MoDo (som Frölunda självfallet vann!) Tryckte glatt i oss varsin semla med tillhörande kopp kaffe och kikade på (passande nog) "Du är vad du äter" :)
Men är det semletider så är det!

Innan pappa kom o hämtade upp Viktor sprang han in med en låda från mamma. I den hade hon lagt nybakade, grova frallor och en liten glasburk med hallonmarmelad. Hon é så söt! Vi tog i alla fall varsin smörgås men semlan satt rätt hårt fast i kistan. Fy för semlor egentligen, dom sätter sig bara som klumpar i magen. Men ändå är dom så goa!

Nä, det här é inge kul. Jag vill vara frisk nu när helgen kommer o så. Har oändliga projekt o greja med, som jag faktiskt hade sett framemot. Ska ta mig en liten lur nu tänkte jag, innan Elsa vaknar.
Hej så länge! *snörvel, snörvel*
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0