Aj, aj, aj...

2009-02-05 | 10:41:34 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Min rygg håller på o braka samman.
Att konka omkring på en 9kilos bebis sätter sina spår. Dessutom är Wilma mammigare än någonsin så det blir en del bärande om dagarna. Funderar på om jag ska ge mig ut på en promenad, kanske gå bort till mamma och ta en fika.
Nu när snön, återigen, har kommit är det i alla fall lite mildare ute. Den råa kalla luften är inget att hurra för och inte ens tre lager ulltröjor hjälper. Typ.

Har i alla fall kommit fram till det där med bordsdekorationen. I stället för att lägga ner krut och energi på en större dekoration med oasis så tänkte jag ta fram dom två Ittalavaserna jag har och ställa båda två på vårt äggformade bord. Blanda rosa och vita tulpaner med lite videunge. Det blir nog sött!
Måste ge mig ut på jakt efter några fina ljusstakar också, lite snirkliga, gärna i s.k fattigmanssilver. Får nog gräva i mormor och morfars flyttkaos eller hemma hos mamma. Det brukar vara rena guldgruvorna ibland :)

Nä, dags och sätta lite spackel i ansiktet och bege sig ut.... Även fast jag drar mig för det.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0