Alla hjärtans dag!

2009-02-14 | 13:53:32 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer



Önskar alla läsare en GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!



Viktor kom in i morse när jag låg i sängen med döttrarna...
-Ehm, jag skulle faktiskt ha gett dig frukost på sängen, men för att du ska få äta i lugn och ro hade jag ju behövt väcka dig vid fem-tiden. Wilma vaknar ju halv sex.... Och du hade nog inte blivit så glad på mig om jag väckt dig så tidigt.

Okej, ursäkten är godtagen. Jag HATAR att bli väckt, särskilt sådär tidigt (såvida man inte ska resa någonstans eller så)
Och jag vill äta frukost i lugn och ro och i detta fallet så är jag inte så intresserad av att försöka undvika smulor i sängen eller kaffefläckar. Det är jobbigt som det är att äta frukost i sängen :)

I morse åkte vi hela familjen för att handla lite till ikväll. Karina och Jonas kommer på middag. Även fast jag var och handlade i går så tycker jag det är svårt att i förväg veta vad man är sugen på dagen efter. Därför blir det handling varje dag i detta hushållet. Jag ska i alla fall göra mina painrich med chevréost, honung och valnötter. Och björnbär/hallonpaj till efterrätt. Det är typ det jag kan....
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0