Chockartad pulkatur

2009-02-20 | 22:35:24 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Nää, bacilluskerna vill inte packa och ge sig av. Nu har jag drabbats, tror jag. Känner mig frusen, febrig och har värk i lederna. Det blommar väl ut i natt antar jag. Suck.
Känns som om var och varannan kotte är mer eller mindre sjuka.

Wilma verkade lite bättre idag så vi tog sällskap med Jonas och Olivia till pulkabacken. Wilma fick prova sin snowracer som hon fick i julklapp. Egentligen ska den transporteras till Branäs men den fick inte plats bland all packning sist. Visserligen märkte man att hon inte är i toppform men några åk blev det. Det sista åket gick dock inte som tänkt. Olivia och Wilma satt tillsammans i Olivias röda plastpulka, fort, fort nerför sluttningen.
Lite väl fort. Dessutom så styrde pulkan åt ett helt annat håll än vi väntat oss. Jonas sprang som en kenyan efter, haha.
Duns! Dom for rätt in i en betongbrunn. Undrar om pulkan sprack?
Tjejerna verkade mest chockade men slog sig aldrig

Vi gav upp.
Barnen fick åka ruschkana och gunga hos Olivia i stället innan vi skildes åt för att gå hem och äta. Brorsan åt med oss idag så det blev det tacos. Det är nog det han lever på i sin ungkarlslya, tacos.

Kikade på Let´s dance men valde att gå och lägga mig. Tycker pausen mellan är så ofantligt lång och det är svårt att hålla sig vaken. Får spana in på Aftonbladet.se om en stund och se vem som åkte ut. Antar att det blir Elisabeth eller Carl-Jan. Men vem vet?
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0