Då var det min tur....

2009-02-10 | 09:13:54 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I förra veckan var Wilma dunderförkyld och lagom till dopet blev Elsa det likaså. Och komiskt nog nös Elsa prästen i ansiktet i samband med att han välkomnade henne in i församlingen, eller liknande.
Kanske är hon präntad att vara lika som oss, ateister.
Gudmor Andrea (Moffe) hade i alla fall stoppat på sig papper i fickan på hennes klänning. Det är en bra gudmor det, tänka snäppet före :)

Så nu efter ungarnas förkylningar har jag åkt på det. Halsont, febrig (men jag har nog ingen feber?) snörvlig och allmänt slö. Det är bara att gilla läget, det är ju så i dessa tider!

Elsa somnade om i våran säng i morse och för att inte väcka henne, med knackandet på tagnetbordet, så har jag lagt mig i Wilmas säng. Tänkte sova en stund, så länge Elsa tillåter.

I eftermiddag/kväll fortsätter köksprojektet. Viktor lät i alla fall "het på gröten" när jag pratade med honom för en stund sedan. Gästtoaletten ska då demonteras sen rivs det fler väggar. Spännande!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0