H&M home

2009-02-24 | 22:01:25 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Mitt sista energiöverskott gav jag till IKEA.
Mamma och pappa skulle dit och jag tackade såklart inte nej. Köpstoppet kvarstår dock men jag plockade på mig några saker ändå, för som pappa sa "jag har ju inget köpstopp". Han är alltid så snäll min far.
Fick köpt en lära-gå-stol till Elsa också så den blir det invigning av i morgon. Helt sjukt egentligen vad mycket grejer det finns till baby och barn egentligen, babygungor och gigantiska gym och....ja, gud vet allt.

Jag var inne på min vän Caros blogg (spana in den här! ) precis och såg då att hon fått H&M katalogen med Homekollektionen. Har jag missat något?! Får norrbaggarna den före oss eller har den skickats ut här också?
Jag hade inte den minsta aning om att dom lanserat en kollektion för hemmet med påslakan, handdukar, kuddar osv. Rätt mycket intressant faktiskt, jag fick nöja mig med att spana in kollektionen på deras hemsida. Men som sagt, nu råder det köpstopp så jag får lugna mig med att klicka hem saker. Snyft.
.
Postat av: Caro / Karlsebakken 37

Ja, visst var det mycket fint!? Just nu råder det lite köpstopp här också, men jag hoppas iaf att de där lakanen finns kvar om ett par månader när vårt nya sovrum förhoppningsvis står klart...! :)



Krya på dig, hoppas att migränen blir bättre snart!



Kram kram C

2009-02-25 @ 12:50:08
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0