Kurrande hunger

2009-02-06 | 17:00:06 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Sega, sega gubbe...
Jag är skithungrig!
Visserligen är jag inte tre år gammal så visst kan jag göra egen mat. Men med ett trasigt kylskåp är liksom utbudet över matvaror inte sådär jätte enormt. Tänkte dessutom inhandla alla ingredienser till cupcaksen (cupcakes i plural stavas nog inte så....öhm...) som Milla och jag ska baka på lördag. Äsch, lika bra o ta det i morgon...

I natt kl. 04.00 vaknade först Elsa, hon låg visserligen bara och "tjötade" men strax därefter kom Wilma insmygandes i vårat sovrum. Och kort därpå började Elsa skrika av hunger.
Va sjutton är detta?
Båda två vaknar vid samma klockslag!
Dom brukar ju sova på två hela nätterna, förutom att dom emellanåt samsas om att gny på grund av mardrömmar eller annat. Så, den lilla sömnen man fick i natt är inte så mycket att hänga i granen. Jag känner mig helt slut!

Mmm....Kanske en pizza med parmaskinka kan vara något?
Första gången på länge som jag känner sug efter en pizza.... Hämtmat får det i alla fall bli innan jag avlider.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0