Nu är jag värd en paus

2009-02-24 | 14:38:39 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Har nyligen kommit hem ifrån den goda semlelunchen. Jag åt faktiskt bara halva och kände mig himlans nöjd. Båda barnen ligger i sängen och jag fick mig ett väldigt ryck. Har storstädat vardagsrum, kök, tvättstuga och hall - in i minsta detalj. Känner mig väldigt nöjd och antagligen var det lyckoruset från vädret som gav mig krafterna till det. Vilka vårkänslor man får när solen tittar fram!
Åh, jag längtar efter att få stoppa fötterna i ett par ballerinaskor. Slippa ha strumpor. Tjocka tröjor som sticks och vinterjacka som man ser ut som en uppstoppad korv i.

Nu har jag i alla fall tagit mig en stooor kopp kaffe från vår "guldkant-på-tillvaron"-maskin. Tänkte surfa runt efter mer köksinspiration. Ritningen och allt sånt är ju klart men det är ju detaljerna som gör det. Antar att köket kommer bli klart lagom till försommaren och då ska rosa få gästa i mitt kök :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0