Spännande följetång

2009-02-26 | 11:50:20 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag läser numera flera gånger dagligen nyheter på Aftonbladet, nyheterna kring Daniel och Victoria alltså. Det ska bli oerhört spännande att följa deras "resa" mot bröllopet.
Det var inte länge sedan man själv satt och planerade allt in i minsta detalj. Inte för att jag tror att Victoria kommer vara allt för delaktigt men alla förväntningar och spänningar inför ett bröllop är så obeskrivligt stort.

Nu när deras förlovning blivit "godkänd" och officiell kanske dom andra kungabarnen hakar på så småningom, för det är väl så det fungerar? Att Victoria börjar?


Bild: Aftonbladet

Spännade ska det bli i alla fall, som en väääldigt lång bok :)

Nu är det snart dags att hämta Wilma på dagis. Jag har utfört mina vanliga sysslor på förmiddagen, tagit hand om disken, dammsugit och sådär. Elsa har oräkneliga gånger försökt krypa men när hon fått upp benen i krypläge halkar hon ner igen. Jag funderar seriöst på om jag ska klippa sönder ett par strumpor med halkprickar under och trä över hennes knän? Tattigt värre för jag tror det finns strumpbyxor med halkprickar på att köpa men det känns faktiskt rätt onödigt att lägga pengar på något sånt.
Jag kan ju numera titulera mig "ekonomisk" ha ha!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0