Stora tjejen & jag

2009-02-18 | 16:21:04 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Idag var det dags för Wilmas första tandläkarbesök. Viktor kom hem lite tidigare ifrån jobbet så jag slapp ta med Elsa. Wilma har pratat om tandläkaren nästan hela veckan men väl där så blev hon som förstenad.
Hon fick prova undersökningsstolen, titta på alla verktyg dom använder och mest bekanta sig med tandläkaren. Hon fick också frågan om hon kunde visa hur många tänder hon har men, icke, hon bara skakade på huvudet.

För att göra en bra sak av tandläkarbesöket tog jag med henne till centrum för en fika, bara hon och jag. Det är så mysigt att vara i väg med henne själv, också i en miljö där risken för trotsutbrott är mindre.
Efter fikan gick vi till leksaksaffären där hon fick välja en sak, det blev ett "ballongspel" med Miffy.

Har precis kommit hem så nu ska vi i väg och kika på vitvaror. Jag tror att vi har köksritningen färdig. Tror.

Hörs lite senare!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0