Vilken dag!

2009-02-13 | 13:29:19 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Solen skiner, fåglarna kvittrar...

...och jag, jag är inne och dammsuger!
Ni, mina läsare tror säkert att jag är världens, jag vet inte vad. Nästan vartenda inlägg handlar ju om städning och framför allt dammsugning. Jag har andra intressen också faktiskt :)
Ett hem ska vara rent och snyggt vare sig man har gäster varje dag eller aldrig. Jag gör det för min egen skull. Grus och damm under fötterna är inte min passion direkt.
Men nu känner jag mig nöjd efter dagens städinsats.

I morse, efter att svärmor hämtat Wilma, tog jag och Elsa en promenad till Ica. Mina favoritbagels var slut så det fick bli två nybakta tekakor i stället. Personalen måste väl ha förstått det vid det här laget att det är jag som gör att dom går runt på sina bagels :)
Nå väl, jag ska inte klaga jag fick frukost i mig till slut i alla fall. Just nu står Elsa ute på altanen och sover och jag ska försöka njuta av barnfriheten den lilla stunden som ges. Ja, dammsugning är ju en bra syssla vid ett sånt tillfälle ;)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0