Vilken guldgruva!

2009-02-15 | 22:09:35 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Brunchen idag mättade magen med diverse onyttigheter: bacon, ostar, äggröra, kallrökt. Och för att inte glömma den syrliga passionsmoussen och dom små cupcaksen som jag också pillade i mig.
Proppmätt var bara förnamnet!

Tog en promenad hemåt i det fina vädret och jag kände mig helt slut när vi kommit hem. Efter att jag intagit perfekta soffläget ringde Daniel och frågade om jag ville följa med och spana in en nyöppnad (nåväl, november förra året) inredningsbutik. Han lyckades till slut övertala mig så stövlarna åkte på igen. Wilma följde också med. Viktor brukar ha det som "krav" att om jag åker någonstans bör någon av barnen följa med.

Nordik, den nya butiken blev jag mäkta imponerad av! Jag ville ha allt! Helst med minst 100.000kr på kontot också. Jag har verkligen funnit mitt nya "place" bland möbler från Kartell, designlampor, köksartiklar och textilier från t.ex. Himla.
Men intrycken blev för många så jag åkte därifrån med två prinsesskronor gjorda av skumgummi. En till Wilma och en till hennes bästis Olivia. Supersöta men utbudet var ju större än så ;)

Åkte sedan vidare till Allum och för en gångs skull lyckades jag få med mig presentkortet vi hade i Cerverabutiken. Men med en trotsig treåring är det inte lätt att parera mellan dyrgripar till glas och liknande. Min käre vän fann dock en supercool pall av typen Kartell. Transparent plast med "volangiga" kanter. Kärlek vid första ögonkastet och jag kände mig så nöjd.



Jag har dock ännu inte kommit i underfund med vad jag ska ha den där pallen,
eller är det kanske ett bord?

Det ger väl sig i sinom tid....
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0