Aaah, äntligen fredag!

2009-01-30 | 17:00:51 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Första stunden idag som jag själv tycker att jag är värd en stund i soffan.
Viktor och Wilma är på simskola och Elsa ligger i sin säng.

Har precis varit och köpt lite räkor som vi ska äta i kväll, med ägg, romsås, aioli och "barkis" till. Dagen har, sedan senaste inlägget tillbringats vid strykbrädan. Jag tror inte att folk som inte har barn, kan förstå hur mycket tvätt det egentligen blir. Bodysar, dagiskläder, arbetskläder.... Den som har minst strykhög är faktiskt jag själv. Kanske beror på att jag strosar omkring i mjukisar hela dagarna, i princip :)

Dags att återgå till arbetet, Elsa har ingen lust att sova mer....
Sen ska räkorna plockas fram och vinet öppnas och så ska vi njuta av att det äntligen är fredag!
Förresten så är det ju Let´s dance på tv i kväll... Det ska jag se!

Hej så länge!





.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0