Äsch...

2009-01-20 | 14:59:50 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
...nu dök den ner i min mage igen.
Sandra och lille Lucas var här idag och Sandra hade köpt med sig en gigantisk bullkrans.

Yammie, yammie sa magen.
Aja, baja sa samvetet.

Egentligen skulle vi tagit en promenad men vem sjutton vill promenera i detta svenska vädret?!
Jag har inte ens några regnkläder förutom en Henri Lloydjacka i stl. XS (toooo small)
Så, som alla andra mammor tryckte vi i oss kaffe och bullar (fast jag tog bara en.)
Elsa var lagom social mot sin kompis Lucas, hon somnade efter en halvtimme. Antingen så var hon riktigt trött eller så hade hon inte lust och vara social och leka.

I kväll är det Frölunda - Södertälje på Scandinavium. Jag ska dit med pappa och David från firman. Troligtvis blir det en middag på Danilo innan och jag sitter redan och tänker på min underbara Pasta Amarcord (pasta, pesto, parmaskinka, parmesan och pinjenötter). Jag är helt såld på den rätten och skulle aldrig ta någonting annat.
Viktor får stanna hemma med barnen. Han kanske också ser framemot lite ledighet från "frugan".
.
Postat av: Rebecca

Hej Jossie! tack så mycket för ditt stöd! det hjälpte verkligen!

som tur är är det inte så långt kvar..

så jag försöker hålla humöret glatt! =)

kramar till dig från mig

2009-01-21 @ 10:23:13
URL: http://rebeccafireblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0