Boring, boring...

2009-01-13 | 11:31:41 | Kategori: Vardagsbestyr | 3 kommentarer
Vädret utanför håller inte direkt hög klass. Regn, rugg och hård kall vind - finns det något värre väder?
Har suttit i säkerligen en timme o sorterat räkningar, pärmen sväller över så jag fick trycka in det sista. Det finns inte så mycket annat att hitta på en dag som denna, promenader typ. Städa, diska (jäkla svikare, diskmaskinen alltså!) och plocka undan alla miljoner leksaker som ligger över golvet....jämt.
Men, trots att jag är fött till pedant ska jag inte plocka undan en penal (läs: försöka) från golvet. Jag ska inte ta hand om Viktors olater och disk. Det är faktiskt så att jag är trebarnsmorsa, Wilma och Viktor tar typ lika mycket ansvar :)

Om en halvtimme ska jag ge mig ut i rusket och gå dom 100 meter till Wilmas dagis. Jag skulle hellre krypa ner under det varma goa duntäcket och sova ett par timmar.

Vi hörs lite senare (förhoppningsvis med en gladare ton i inläggen...!)
.
Postat av: Moffe

Ja som att trycka i sig en 200gs chokladkaka...

fick mig att må toppen.. =)

bara ett litet tips..

2009-01-13 @ 13:12:37
Postat av: Moffe

choklad de hjälper =)

2009-01-13 @ 13:14:25
Postat av: Moffe 2

Ingenting hjälper så bra som en 200gs chokladkaka. Det var dock stopp på sådana ting med start i måndags :(

2009-01-14 @ 23:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0