Delikat måltid

2009-01-12 | 13:38:34 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

På bilden nedan njuter Elsa av smakportionen med broccolipuré (Tvi, säger jag som avskyr allt va grönsaker heter!)
Wilma fick också börja med smakisar när hon var runt fyra månader men hon fick kvällningar, spottade och fräste. Så vi fick avvakta till hon fick upp ögonen för våran kost ordentligt.
Elsa är helt tväremot och njuter av varje sked som kommer in i hennes mun. Nu minns jag också hur fruktansvärt kladdigt det är med barnmat!
Ja ja, jag genomlider nog kladderiet en gång till!



Efter att Viktor slutat jobbet ska vi åka och köpa nya gympaskor till Wilma. Hennes gymnastik kör i gång med terminsstart i morgon och hon har växt ur sina Nike Shox :(

Jag får fortsätta ta hand om det där diskberget som diskmaskinen skulle gjort åt mig!
Hej så länge!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0