Det vilar...

2009-01-08 | 23:38:55 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
...en förbannelse över mig verkar det som!
Ja, som sagt klänningen på H&M blev det inget med så hittade jag en superdupersöt skapelse på Nelly redan i går kväll. Idag, klickade jag mig fram till kärleken och så...wips!

Slut i min storlek.

Antingen så vilar det en förbannelse över mig eller så säger alla webshoppar till mig att börja träna, haha!
"Kämpa på med dina graviditetskilon Josefin"
Skämt o sido så tänker jag i alla fall beställa den där från Nelly och sparka mig själv i baken. Någon, någon gång i livet lär jag ju komma i den OCH med förhoppning om en månad redan.

Äsch, nu ska jag gå o dra täcket över huvudet. Har fått igenom min vilja om att måla/tapetsera om Wilmas rum så i morgon åker maskeringstejpen fram o alla grejer ska bort. Med betoning på alla grejor. Första barnbarnet blir minst sagt rätt så bortskämt! Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0