Home sweet home

2009-01-04 | 21:17:19 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Kom faktiskt hem redan i förrgår.
Efter diverse incidenter tog vi (Viktor) beslutet om att packa och köra hemåt. Med sorg i mitt hjärta. Jag fullständigt älskar stugan i Branäs, snön och alla aktiviteter.

Trots att jag då varit hemma har det inte funnit särskilt mycket tid till något blogginlägg. Det är nu hög tid att få klart inbjudningskorten till både Wilmas kalas (för kompisarna) och Elsas dop. Jag har under kvällen fått i ordning på stommen till Wilmas kort och resterande arbete får bli i morgon.
Jag ska dock ta hjälp av min kära "tillverka-kort-vän" Milla när det blir dags för dopkorten. Vi har suttit oräkneliga timmar under blod, svett och tårar inför mitt och Viktors bröllop. Kort och gott, vi kan liksom det här :)

I går kväll var Viktor o jag för en gångs skull alldeles själva, vi åt lite köttfondue, ostar och drack vitt vin. Avslutade, trots övermätta magar, med godis framför ett sällskapsspel vi fick av brorsan i julklapp, Kampen mellan kvinna och man.

Och idag, söndag kom Moffe, "Räkan" (bebisen i magen kallas tydligen så!) och Roger hit. Vi tog en promenad till Aludden, som visade sig vara stängt. Slutligen kom vi överens om att vi alla var så pass hungriga att det blev kinamat i stället. Visst var det gott men varför äter man alltid för mycket?!!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0