Jakten har äntligen fått ett slut!

2009-01-10 | 00:26:35 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Äntligen!
I kväll var det dags för säsongens Let´s dance, som jag har längtat. (Japp, jag har blivit en tv-nörd/soffpotatis)
Tycker dock inte att startfältet har varit något vidare att hurra för; Blondinbella, Magdalena Graaf och den där Jan-Erik eller vad han heter, suck! 
Well, well... Det återstår o se, det kanske blir en av dom bättre säsongerna som visats?!
Roligast i kväll var nog Morgan Alling, han ser verkligen ut som Iprenmannen :)

Har idag varit på Allum och köpt lite mer material till dopinbjudningarna. Velade dock runt i flera timmar för självklart så fanns inte det som jag fått en bild av i mitt huvud. Milla kommer hit i morgon och så ska det väl korkas en flaska vin också för att göra pysslet komplett!
Och jakten på klänningen påbörjades också live. Provade en i från Vila som såg riktigt söt ut, ljust plommonfärgad, lite lagom puffig. Den hade dock en på tok för stor rosett, eller ett band som bara blev för mycket.
Så, efter middagen med tacos, surfade jag för tredje gången in på Nelly och beställde klänningen som jag pratat så mycket om. Passar den inte så får den väl åka tillbaka. Klickade också hem ett par skor från Friis & Co.
Återkommer med bilder när paketet anlänt. Har aldrig handlat från Nelly förut så det ska ju också utvärderas!

I morgon ska det grejas och fejas så nu är det läggdags. Gäsp!
Godnatt gott folk!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0