Jakten...

2009-01-06 | 00:09:09 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer

...på klädsel inför dopet har börjat!

Men eftersom jag varit en mega valross sedan ett år tillbaka känns marknaden, för mig, rätt obekant. Men visst ska det synas att man fött barn, men inte huuur länge som helst.

Nå väl,
Jag har börjat min jakt på klänningen med stort K hos dom större kedjorna. Som tvåbarnsmorsa är det en stor fördel om man hittar så mycket som möjligt på webben. Problematiken är bara den att jag inte riktigt är överens med mig själv om vad jag är ute efter. Gärna något axelbandslöst i alla fall. Eller kanske borde jag gömma mina armar så inte gästerna får sig en för stor chock? Hur kort är för kort? Vad skulle farbror "Prelle" säga om klänningen knappt gick över rumpan?!


Ovanstående klänning är från H&M, i färgen mullvad. Axelbanden är löstagbara, ett måste! Jag tycker den ser lagom "sweet" ut och man kan med fördel både dressa ner den och upp den. Nä, ingen idé att sitta här o pladdra, det är bara o surfa vidare... Nästa anhalt; Asos!


...........................Wish me luck :)

.
Postat av: Sarah

gu vilken fin klänning

2009-01-06 @ 00:20:52
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0