Kalas, kalas o mer kalas...

2009-01-07 | 23:12:39 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Det vankas inte bara dop fram igenom utan även barnkalas, som jag tidigare nämnt.

Gjorde precis en beställning på söta pappersmuggar, godispåsar och servetter med Hello Kitty på, från en sida med massa prylar i barnkalas. Wilma är som tokig i den lilla katten, vilket  jag inte tackar nej till :)
Hellre den söta katten än typ Pippi med sina hemska, skrälliga färger... Usch o tvi!

I morgon ska jag beställa en tårta hos en bekant till mamma och pappa. Hon har i alla, alla år gjort jättefina motivtårtor till oss barn, allt från hästar till datorer och Michael Jackson.


Bild: från Hiphiphurra.se

Måste också koppla in skrivaren (wow, ett år senare!) så jag kan färdigställa inbjudningskorten, återkommer i morgon med en bild på dom. Nu är det läggdags.

Och jakten på klänningen inför dopet får alltså fortsätta, jag gjorde som min väninna Milla tipsade mig om, att kika in på Nelly, och där fann jag faktiskt en nougatfärgad historia som också gör min plånbok glad. Men eftersom mina ögon just nu går åt olika håll ska jag hellre satsa på sängen. Mer surfing i morgon alltså!

Godnatt!

Ps. Lilla Elsa blir hela fyra månader idag, tänk va tiden går fort!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0