Liten blir större

2009-01-28 | 14:12:14 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Tiden bara rusar iväg, Elsa är snart fem månader.
Viktor körde mig och Elsa ner till BVC idag. Det var dags för vikt, längd och 5-månadersvaccinet. Lilla Sessan blev lika ledsen som första gången, stackaren!
Vågen hamnade idag på 9kg jämt och längden uppmättes till 67cm. Så det är en rejäl prinsessa vi har att göra med, inte undra på att jag tycker det är tungt o bära henne :)
Mötte upp Jess i centrum, köpte lite leksaker till Wilma och ett par stövletter till mig själv. Har letat länge efter ett par snygga men har aldrig lyckats få på någon på min klumpiga 37:a. Dessa var kanske inte dom som jag sett framför mig men det kändes i alla fall bra att öppna plånboken, haha!

När Viktor kommit hem ska vi åka in till stan och hälsa på Daniel på Bertoni. Tjejkollektionen släpps nu i veckan (tror jag) så han ska förhandsvisa oss plaggen. Rätt intressant men jag ser mer framemot ett besök på Zara (hoppas att han inte läser detta, haha). Deras barnkläder är ju helt gudomliga, varför kan dom inte öppna en webshop?!
Det är liksom 2009 nu....
Hörs lite senare!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0