Måste bara...

2009-01-14 | 23:49:36 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

...visa min fulla koncentration när jag målade sista strykningen i Wilmas rum.
En dålig bild som togs med mobilkameran men ansiktsuttrycket säger verkligen "koncentration!"



Får se i morgon, i dagsljuset, om det hjälpte att koncentrera sig så mycket att nästan huvudvärken kom på besök. Bra som attan blir det i alla fall. Med vita väggar alltså.


Nu är det läggdags. Måste samla krafter för att ta hand om två gnälliga döttrar i morgon.
Förresten så beställde jag en tårta till Wilmas kalas som är på lördag, självklart med Hello Kitty-motiv. Måste inhandla all mat och diverse ting under morgondagen också, att trängas med andra folk på fredagskvällar är inte min grej...

Godnatt!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0