Nej, det é inte sant!

2009-01-21 | 21:38:40 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I går när Sandra var här o fikade tyckte jag att smöret var lite väl löst och att mjölken var fesljummen. Så, nu precis när vi kom hem skulle Viktor ta något ur kylen och upptäcker att den skiten också gått sönder!
Vårt hem ruinerar oss!

Okej att klara sig utan diskmaskin. Även fast jag gnällde som aldrig för när jag handdiskade fram till den dagen då vi fick en ny. Men ett kylskåp kan man ju faktiskt inte klara sig utan. Jordkällare då möjligen :)
I söndags, innan bion, kollade vi faktiskt på kylskåp o andra vitvaror mest för att fördriva tiden innan. Vi hittade ett jättesnyggt side-by-side från Samsung med ismaskin och kolsyrat vatten. Så nu ska det pantas burkar :)

I morse skcikade min käre moffevän ett mess o undrade om jag ville ta en semla med henne inne i stan. Först tyckte jag att det va rätt skönt o ligga i sängen med Elsa och göra ingenting. Men, lite spontan får man allt vara ibland. Slängde mig in i duschen och lyckades få färdigt mig själv och Elsa på rekordlåga 20 minuter (bra jobbat!). Efter semlepremiären lyckades det dimpa ner diverse ting i små färgglada påsar, ett skärp och en tunika från Mexx till Wilma, ett par tossor från Mexx till Elsa och en scarf. Trots att jag var helt slut efter rundvandringen så åkte Viktor, syster, barnen och jag till Allum efter att Viktor slutat jobbet. Blev faktiskt en del saker därifrån också. Kanske borde sätta handbojor på mig själv, varenda slant lär ju gå till alla vitvaror som brakar sönder, en efter en.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0