Ny familjemedlem

2009-01-19 | 15:30:07 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Måste dela med mig glädjen av vår nya familjemedlem.
Kom på, när jag i nedanstående inlägg, skrev att jag kört diskmaskinen.

Vi har fått en ny diskmaskin!

Hurra!
Viktor kom in till pappas kontor i förra veckan så sa han "du kan förresten åka ner till Holmgrens och hämta er nya diskmaskin". Så, Viktor ringde mig o bad mig lägga i från mig diskborsten och kasta dom vrålsnygga diskhandskarna åt hell... Sagt och gjort. Jag hade nästan vant mig vid att handdiska och tänkte att tillfälle säkerligen ges när vi ska köpa en ny maskin. Men nu ordnade ju pappa det i stället. En tokbra maskin från Cylinda. Jag blir nästan bländad av besticken i besticklådan för dom numera är så glänsande :)

Ville bara dela med mig av min lycka, hehe!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0