Nytt år, nya tag...

2009-01-01 | 22:57:09 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Satt precis och räknade på hur många timmar jag varit vaken nu i sträck.... FYRTIO timmar!
Efter nyårsfirandet i går på restaurang Ladan med tre-rätters middag och liveband, korkade vi upp champagnen på våran altan, firade av raketer och avslutade kvällen med sällskapsspel.
Johanna och Sara, två bekanta till mamma och pappa knackade på dörren vid två-tiden och höll oss i sällskap. Tiden bara rann i väg tills klockan slagit sju på morgonen. När vi väl kände att det var dags och krypa till kojs så vaknade Elsa följt av Wilma en halvtimme senare.
Fick sovit ett par timmar på förmiddagen och nu är det veeerkligen hög tid att gå och lägga sig, men av någon konstig anledning sitter jag i soffan med lap-topen i högsta hugg :)
Viktor och barnen sover för länge sedan.

Nere på restaurangen träffade Wilma så många kompisar att hon glömde bort att hon var trött, hon höll sig vaken till tolvslaget men somnade efter alla färgsprakande fyrverkerier.

Och så var det dags för fjärde skidlektionen för Wilma idag och jag måste säga att jag är otroligt stolt! Hon är så grymt duktig! I morgon är det sista lektionen men vi har ännu inte bestämt oss för när vi packar hemåt. Både måndagen och tisdagen uteblir ju som arbetsdagar så varför sticka hem tidigare?!

Nää, NU är det faktiskt läggdags!
Godnatt och hoppas att ni hade en fantastisk nyårsafton!


Ps. Bilder från aftonen kommer när energin kommit tillbaka ;)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0