Problematik x två

2009-01-06 | 23:22:44 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
I samband med att jag hittade den supersöta klänningen från H&M (bilden nedan) föddes också idéen med färgtemat. Kanske brukar man inte ha färgteman på dop egentligen?!
Må hända att jag är lite väl insyltad i bröllopsplaneringskarusellen fortfarande.

I vilket fall så ska jag ha ett färgtema,
Brunt (typ mullvad/nougat) och ljust rosa.

I förmiddags var vi nere i centrum för att hitta potensiella plagg till Viktor, dvs. ny skjorta och slips, även dessa enligt det aktuella färgtemat. Problemet var bara att det inte fanns något som ens var i närheten. Suck!
Det får helt enkelt bli en vända in till stan innan reorna tar slut, färgerna är inte direkt lika aktuella i vårens kollektioner.

Problem nummer två, klänningen finns bara kvar i stl. 36, vilket jag hade för 1½ år sedan. Så antingen får jag råbanta i en månad (läs: svälta) eller så får jag acceptera problematiken och hitta en annan. Himla osis!
Köpte i alla fall bilagan till dagstidningen GT idag, GT hälsa "Gå ner 5 kg på en månad" :)
.
Postat av: Fröken Milla

Ja vilka problem du har gumman.. :-P Kollade in på Nelly för att se om de hade någon klänning till dig och tyckte faktiskt de hade massa fina! Se så, surfa på! Kram

2009-01-07 @ 00:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0