Verkligheten

2009-01-30 | 13:07:42 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Varje kväll som jag går och lägger mig tänker jag "den här natten måste jag väl få sova i ett sträck". Men den önskan slår aldrig in. Antingen har Elsa tappat nappen, sparkat av sig täcket eller drömmer. Wilma behöver kissa, har drömt någon mardröm eller något annat. Alltid är det nåt.
I morgon ska vi till Scandinavium och titta på Frölunda - Skellefteå. Anders o Milla ska med och efteråt ska vi ut o ta en bit mat men tillhörande drinkar :)
Egentligen har jag lust att ta in på hotell efteråt bara för att få sova ut, äta frukost i lugn och ro, dricka VARMT kaffe. Men, varenda slant kommer att gå till det nya köket, eller renoveringen överlag så pengar till någon hotellnatt finns det inte.

Jag känner mig kort sagt som ett ursketet äpple.

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0