Fler beslut ska tas

2009-07-25 | 11:21:18 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Om jag känner Viktor rätt så kommer allting gå fortare än vi tänkt. Att få hela köket på plats tar ju självklart sin tid men när det kommer till tapeter och liknande så tror jag att jag får börja sålla nu.

Från början hade jag tänkt mig denna tapet från Cole & Son (klassiska med björkarna)


Bild från Måleributiken.se

Men jag såg i förbifarten på Colorama här om dagen en supersnygg tapet, också från Cole & Son men med betydligt mer mönster och i skalor av grått, svart och vitt. Något järvare än den ovan alltså.

Först får vi  bestämma oss för om det blir glasskiva med tapet eller kakel längs bänken i köket. Såvida inte den där glasskivan går på multum så får det nog bli en järvare tapet där och matplatsväggen får tapetseras i någon matchande kulör. Grått, vitt och svart ska i alla fall dominera i köket.
Blir det kakel så har jag i alla fall en liten bild av hur jag vill att det ska se ut.

Nu ska jag åka o jobba och i kväll väntar festligheter hos Richard och Maria. Känner på mig redan nu att jag lär vara som ett vrak men jag lär nog komma i gång när vinet korkas upp :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0