Härligt!

2009-07-18 | 21:00:36 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
För en halvtimme sen gjorde jag mig i ordning för sängen o nu ligger jag här. Känner mig nöjd över min prestation soffan-sängen :)

Skämt o sido, men jag är i alla fall nöjd med att ha det i åtanke att komma i säng i tid, med tanke på sömnbristen. Hoppas bara inte att Viktor ringer mig mitt i natten och fyllesnackar. En prinsessa behöver sin skönhetssömn :)

Karina och Olivia kom hit med nybakade muffins, banan/vit choklad, gud så gott och trevligt med lite sällskap! Åkte senare till mor och far då jag bjudit in mig och barnen på middag. Som jag tidigare nämnt är jag ingen hejare i köket och dessutom har vi ju inte ens ett kök "nu för tiden". Det bjöds på grillat lamm, revben, färsk potatis (egen skörd), sallad och massa goda såser. Till efterrätt jordgubbar, hallon och glass. Yammie!

Karina frågade i dag om det är någonting som Elsa ogillar när det gäller mat, givetvis svarade jag nej på den frågan samtidigt som Elsa slickade (!) upp dom sista smulorna på bordet från den bit muffin hon fick! Så försökte jag fundera ut om det är någon hon är extra förtjust i. Då slog det mig att hon vi ett flertal tillfällen kommit med ett riktigt illtjut. Tillfällen då hon alltså fått smakat på något extra gott och helt enkelt vill ha mer, glass och jordgubbar är alltså en favorit!

La barnen i sängen direkt efter att vi kommit hem och nu tänkte jag surfa efter lite inspiration till hallen innan jag släcker lampan och stänger av laptopen för i dag. Hörs vidare i morgon!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0