I brist på annat...

2009-07-19 | 21:32:42 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
....så tog barnen och jag en tripp till Allum idag. Lina följde också med.

Elsa fann i morse den stora tjusningen över att VERKLIGEN gå omkring med sin lära-gå-vagn. Tidigare har hon stapplat ett par steg med den men sedan satt sig ner för att undersöka den konstiga mojängen. Letade då som en tok efter att par mockasiner i lämplig storlek men fann aldrig några som passade. Alltså blev det ett snabbt besök på H&M. Ett par Hello Kitty-mockasiner till Elsa, ett paraply till Wilma (som hon tjatade sig till...som vanligt), ett par leggings till mig själv, en scarf som kanske kommer att användas och ett par vita Converse till Wilma från Eurosko. Vi har pratat länge om dom där skorna men vid varje tillfälle så har dom varit slut i hennes storlek, nu var det alltså ingen idé att vänta mer när dom ändå fanns. Hon spatserade omkring som en riktig mallgroda inne på Allum. Tog oss en smoothie på Mama Mia också innan det bar av hemåt igen.


Wilmas nya converse och min nyinköpa scarf.

Väl hemma så hade Viktor kommit hem och jag fick ett stort tvättberg över mig. Rockfestivalskläder luktar inte direkt hallon så allt åkte direkt in i en maskin på 60 grader. Trött som jag vet inte vad var han men några få ord fick jag ur honom innan han slumrade till på soffan.

Ska också bege mig mot sängen nu. Arbetet med köket lär fortsätta i morgon och jag måste bestämma mig för ett golv. Det blir inget av dom vi tidigare tittat på så vi är alltså tillbaka på ruta ett igen....
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0