Ja, jag é såld!

2009-07-13 | 00:29:17 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Kom precis hem från Lina efter lite filmkväll. Några kilon tyngre av allt gott godis och ett ännu större sug efter att se filmen Twilight...igen. Ja, jag är såld.
Tänkte ge mig på att läsa böckerna som enligt Lina är grymt mycket bättre än filmen, böckerna är tydligen 600-800 sidor långa och på engelska men man får väl försöka planera in "bokläsning" på schemat dagligen. Så i sinom tid lär man ha tagit sig igenom de fyra böcker som finns.

Mina ögon går i kors och det är nog på tiden att bege sig mot sängen. Ligger minst sagt lite efter med sömnen. Blev förresten lite middag hos mor och far idag, lite svårt att få till någon middag här hemma med tanke på omständigheterna. Allting är prydligt nerpackat i flyttkartonger och vårat tillfälliga kök känns som i en trailer i ett amerikanskt slumområde. På vårat köksbord (som numera står i tvättstugan) samsas micron, en kokplatta, en stooor skål med alla köksredskap och en brödburk. Under bordet står röd/vitrutiga pappkartonger med alla torrvaror i. Men "den som väntar på något gott" får man väl leva efter ett tag framöver :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0