Krafterna é slut...

2009-07-18 | 11:23:06 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Mina ögon går i kors. Mina ben bär mig inte. Jag är nå´t så fruktansvärt trött o funderar seriöst på att sänka ett flak med Red Bull. Undrar om det hade hjälpt?!

Daniel kom ju hit i går ja och tvingades kolla på Twilight med mig. Jag såg visserligen stora delar av filmen med bara ett öga då det blev en hel del babbel i stället. Daniel fick senare i uppdrag att åka och köpa lite godis till mig, längtan efter godis var enorm men i stället kom han med med massa godsaker från hans föräldrar (som hade gäster), nybakta kakor som var försvindlande goda :)

Så det där med att jag ville gå och lägga mig vid åttatiden blev alltså inte av, i stället kom jag i säng vid ett. Vaknade av en mardröm. Somnade om igen för att slutligen tvingas gå upp TIO ÖVER SEX. Det har nog aldrig hänt i historien tidigare!

Nu ligger jag här som en utslagen fisk, Elsa sover just nu middag, Wilma leker i sitt rum. Båda barnen är egentligen toktrötta efter gårdagen men "vila vad é det?!". Dagen idag får alltså bli i lugnets tecken, mer än så orkar jag inte.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0