Ljus i tunneln...

2009-07-22 | 22:52:06 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Nu börjar jag äntligen se ljuset i tunneln gällande köksrenoveringen.
Viktor har jobbat på som ett djur, isolerad, reglat väggar, dragit om rör och i skrivande stund lagt två golvspånskivor. Med andra ord så MÅSTE vi ha färdigt golvet till på fredag men jag känner mig fortfarande tveksam.

Mitt drömgolv, det som jag har framför mig, finns ju inte!

Får ägna lite mer tid åt det under morgondagen. Ska först in till stan till Karina, klippa och färga håret. Det är riktigt länge sedan som jag fick lite egentid och jag tycker faktiskt att jag är värd det just nu :)

I förmiddags åkte vi hem till mamma och pappa, huset står ju ändå tomt, och jag bjöd in Sandra, Daniel och deras Lucas på lite fika. Det hade blivit över kakor/bullar från Lucas kalas som vi fick ta del av. Inte mig emot alltså :)
Hon é så rolig Elsa och lägger ibland till ett riktigt illtjut och Lucas blir otröstligt ledsen, stackar´n! Vet inte om det är Wilma som lärt henne skrika med ett sånt skärande ljud eller om det "tillhör" hennes röstutveckling?!

Ska nu, innan läggdags, spana runt efter fler potensiella köksgolv. Wish me luck!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0