Mitt nya jag...

2009-07-23 | 21:52:46 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Det blev ju ett frisörbesök hos Karina idag och jag är TOKNÖJD!
Klippte topparna, klippte upp det lite grann och det blev en rak lugg igen. Färgade av min toppar som med åren näst-in-till blivit svarta, lade ny färg i så nära min naturliga som möjligt och voila!

Det är ju tydligen fult att berömma sig själv och sitt utseende men f-n va fint det är :)

Dessvärre så har det ju, som bekant, regnat hela dagen så mina hollywoodlockar blev ett minne blott så fort jag kom utanför dörren på salongen. Karina åkte med mig hem och innan vi begav oss så tog vi en snabblunch på Espresso House, en stor kaffe och en supergod smörgås med parmaskinka och mozzarella (favvo!)

Väl hemkommen så kom Moffe, Roger och lilla Leah på besök med lite fikabröd. Leah har verkligen vuxit på sistone men Elsa känns ändå som en jätte i jämförelse med henne.
Senare blev vi bjudna på hemlagad fiskgratäng hos mor och far så att Viktor kunde fortsätta med att skruva golvspånskivor i lugn och ro. I morgon blir golvunderlaget färdigt och arbetet med att klä väggarna med gipsskivor står näst på tur. Åh, va jag längtar tills det nya köket står färdigt! Som jag ska baka!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0