Party, party...natten lång!

2009-07-26 | 22:41:22 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
Nää, jag har fortfarande inte återhämtat mig.... Illamående, huvudvärk och en enorm trötthet. Medicinen i detta fall heter dock SÖMN. Jag ska packa ihop för idag, inta lite skönhetssömn och samla krafter inför morgondagen. För i morgon fortsätter ju byggnationen av köket!

Barnen sov hos svärföräldrarna i natt och vi var alltså bjudna på fest. En supertrevlig tillställning med på tok för mycket alkohol men framför allt var det roligt att träffa nya och gamla vänner o bekanta.
Jag fick skjuts hem när klockan var tio över två medan Viktor ville stanna kvar, ta lite nattamat och ett dopp i sjön. Han bad mig visserligen stanna "det tar inte mer än tio minuter". Men, mina ögon gick i kors och jag fick nog titulera mig "party-pooper". Tycker i alla fall att det var "duktigt" av mig att stanna upp så länge :)

[image-upload-172-781932.jpg]
Lennon och Viktor (suddig fyllebild med mobilkamera...)

Vaknade halv sju i morse utan Viktor vid min sida. Skickade ett mess "Viktor?!". Han ringde upp och var på väg hem...till fots! Tydligen var han lika trött som mig och hade somnat på Richards soffa. Den "lilla" promenaden hem tog 1 tim och 40 minuter. Har killen aldrig hört talats om TAXI?!!

Nå väl, vi sov till ett. Svärmor ringde o ville få barnen hämtade. Lyckades fjäska till mig en extra halvtimme så jag hann gå till Ica, köpa lite frukost och äta frukost innan jag åkte för att hämta prinsessorna.
Elsa blev såå glad o se mig! Wilma skrek mest av lycka.

Körde mamma och pappa till Landvetter flygplats, tog även en bit mat där, köpte lite aktuell lektyr som jag hade tänkt ägna mig åt nu... Men som sagt, jag måste prioritera sömn. En bristvara. Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0