Slaget mellan medarbetarna

2009-07-06 | 22:16:15 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer

Ja, jag lever....
Jag är bara en smula frånvarande och upptaget på annat håll :)

Rapport från fredagen...
...som började med en dag på beachen med barnen. Elsa älskar verkligen o bada!

Jonas och Olivia gjorde oss sällskap och Olivia spräckte nog bubblan när det gäller Wilmas "badkruketendenser". Dom låg i vattnet på rygg, sprang runt hand i hand, lekte i sanden...Ja, precis så som "bästisar" gör :)

Medan Elsa senare sov i vagnen låg Jonas o jag o lapade sol med ett halvt öga mot barnen. Så som det ska vara på sommaren med andra ord! Lovely!

På eftermiddagen tog vi taxi till stan tillsammans med alla medarbetare på firman. Körde femkamp på Liseberg, Viktor vann som vanligt. Jag blev stolt nog 3:a eller 4:a (resultaten räknades aldrig färdigt!)
Alla utom fega chefen åkte Balder, lika barnsligt kul som alltid!

Knallade sedan vidare mot Danilo (Restaurangen på Bergakungen) där jag för 14:e gången beställde in Pasta Amarcord (pasta, parmaskinka, pesto, pinjenötter, parmesanost och ruccola). Efter att vi mättat våra magar gick vi ner till uteserveringen där det beställdes in drinkar till höger o vänster. Favoriten Mojito kom självfallet till bordet....Mmmm!
Lagom vingliga tog vi taxi hem vid 02-tiden med kaninöronen på svajj!

BILDER INOM KORT!



.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0