Sniglar & prinsesstårtor

2009-07-06 | 22:25:37 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Och på lördagen bjöd Milla på kalas hemma hos hennes föräldrar. Elsa fick stanna hemma med barnvakt men Wilma följde med oss. Supergod mat o det bästa av allt - dom rosa prinsesstårtorna!

Millas mormor är för härlig och jag måste nämna ett skämt som kommer leva med oss ett tag till...
Vi, Milla och jag, stod o pratade med Erik och Viktor om värmen. Gnällde lite lagom och så sa jag till dom:
"Ni kan i alla fall ta av er till kallingar".
Viktor svarade: "Nej, det skulle bli för jobbigt med massa flämtande tjejer runt omkring oss".
Erik fortsatte: "Ja och så hade det blivit en massa snigelspår överallt".
Millas mormor flikade in från ingenstans: "Erik har du sniglar hemma?".
Erik svarade: "Nej, min stack". (Hans flickvän stack)...
Som vi skrattade!
Och som sagt, den där mormorn är minsann för härlig!

Efter att Milla öppnat sina paket så tackade vi för oss. Var hemma lagom vid nio innan Wilmas övertrötthet började ta över. Med två glas vin i kroppen somnade man alldeles lagom nöjd!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0