Svetten rinner....

2009-07-15 | 12:30:17 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
....det känns i det närmaste som om jag utfört ett Triathlonlopp eller liknande. Armarna pryds av små, små flisor. Munnen gästas av grus. Fötterna och händerna är svullna.

Yes, jag har knackat bort ALL gammal klinkers i det blivande köket. Och jag är totalt slut! Det sitter som berget och efter en tids arbete kändes hammaren som en stor betongklump.

Så här ser det ut i köket exakt just nu:



Totalt 22 kvm klinkers har knackats bort och jag måste nog ge mig själv en eloge. Kroppsligt arbete tillhör inte min vardag direkt. Nu är det dags för en välbehövd dusch!

Hörs senare!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0