Vi kämpar vidare!

2009-07-28 | 15:10:38 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Fy vad det flyger "fröer" överallt. Varje morgon vaknar man av en ny skörd vid entrén och det ser så tråkigt ut. Det har blivit min morgonritual, att sopa bort fröer från entrén men i morse höll jag på o bli tokig på detta återkommande problem.... Jag plockade fram dammsugaren (grovdammsugaren!) och dammsög det rent och fint...Voila!
Fort gick det och bättre än med sopkvasten!

Brorsan var här på besök idag. Han hade en rejäl hacka godis med sig hem från Mallorca. Han glömde dock bort att Wilma inte förstår "du får vänta till lördag". Hon ville ju ha det, NU, NU, NU! Tog en fika och snackade skit precis så som syskon gör. Viktor spikade färdigt fasaden på utsidan, satte nya bleck och sådär.

Och så har vi beställt golvet...det blir nog bra. Jag hoppas det.

Jag har hittills ägnat dagen åt att organisera inne på mitt kontor. Jisses vad mycket grejer jag samlat på mig! Jag hade nog behövt ett kontor på 50 kvm...MINST! Men, compact living får vara kodordet annars ryms inte min samling med skit.
Snyggt blir det i alla fall och jag lovar att dela med mig med foton så fort sista spiken är slagen.

Heeeej så länge!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0