Biljakten fortsätter

2009-06-17 | 22:22:47 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag känner mig totalt låst utan bil! Står inte ut en dag till!
Egentligen kör jag väldigt lite men just nu när parkeringen gapar tom kommer man på massvis med skäl för att behöva en. Vi tog faktiskt en tripp idag....igen för att spana in en lämplig kärra. Har har fullt ut bestämt mig för Volvo V50 och jag hoppas att Viktor vill detsamma. Om jag ger honom lite tid så vet jag att jag får min vilja igenom men än så länge får jag titta på hundratals bilar i från BMW och Audi, några bilar som för mig är helt ointressanta. Går en sån sönder så vill man inte behöva punga upp oräkneliga tusenlappar.
Nä, Volvo ligger varmast om hjärtat :)

Viktor fortsatte med snickerierna idag, satte foder och tröskel runt altandörren. Dessutom upptäckte jag två stycken LED-lampor fastmonterade utanför altandörren.... Jahopp, här tar man sig friheten :)

I morgon ska mamma Josefin göra stan osäker. Tillsammans med ett gäng mammor från mammagruppen på Familjeliv ska vi äta lite thaimatsbuffé och ta några glas vin. För min del ska det stanna vid ett par glas vin med tanke på att det är midsommarafton dagen efter.

Nä, nu ska jag kika på reprisen på Paris Hiltons "my new BFF"...roande värre!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0