Den årliga ångesten

2009-06-21 | 23:21:27 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Sitter, i brist på annat, och surfar runt efter sommarens bikini...
Och det är verkligen inte lätt. Samma show år efter år, den eviga ångesten.

Fördelen med att handla i en fysisk butik är ju självfallet att man kan prova skapelsen, däremot så kommer man oftast hem tomhänt ändå. Belysningen i provrummet gör en ju inte direkt vacker och bikinin hängs återigen ut i butiken.
Och så har vi den praktiska näthandeln... Bikinin på bilden ser toksnygg ut men samtidigt så har den smala, brunbrända modellen inte ens i närheten den kropp som jag har. Hon lär inte ha fött två barn direkt (och om hon mot all förmodan har det så lär hon ha levat på ett salladsblad om dagen för att gå ner alla graviditetskilon).

Tiden för träning är knapp, likaså tiden för ett solariebesök. Va sjutton har solen tagit vägen förresten?! Mina, för tillfället, bleka ben behöver sooool.

Den här bikinin säljs på Nelly och är från Wonderland, tycker den är rätt söt. För modellen i år blir bandeau, så långt har jag kommit med mina beslut .
Tja, jag kanske ska beställa den och samtidigt köpa ett klippkort på det lokala solariet, boka in en tid för bröstförstoring och lite fettsugning. Bikinin i sig kostar inte mer än 398 riksdaler men i slutändan lär det bli en dyr historia ändå. Sisådär några hundra tusen. Nä, jag é inte bitter :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0